Dinsdag: Racen tegen Waluigi en het water op

Alexander & Bram: Gisterenavond hebben we het eierenspel gespeeld met Yoshi. We hadden allemaal leuke opdrachten die in het ei zaten. Dan was de muziek aan het afspelen en moest je het ei doorgeven. Als de muziek stopt moest diegene die het ei had er op gaan zitten tot het ei barste. Dan kwam er een opdracht uit die je moest doen, zoals sok worstelen, vla voerenmet een blindoek en appel happen waarbij de appels in een bak met bloem zaten en je de appel eruit moest halen met je mond. Na het spel gingen we even bij het kampvuur zitten en toen gingen we film kijken.

Beau & Morris: Vanochtend hebben we auto's gemaakt. We kregen kartonnen auto's die we hebben geverft. Wij hadden Toad stijl en Mario stijl erop gemaakt. Toen gingen we met de auto's oefenen. We gingen naar een brug en daar werden we door Mario vanaf geduwd. Toen vlogen we bijna uit de bocht. Daarna gingen we racen tegen Waluigi. We hebben gewonnen en toen kregen we zijn ster.

Casper & Revi: Na het middageten eerst vrij gespeeld. Ook hebben we een vlot gemaakt. Daarmee gingen we op zoek naar een ster, die lag op het eilandje van het fort. Toen we de ster hadden moesten we nog de hele ronde afvaren, dat was heel ver.

Ed Gnidiel: Vanochtend kwamen Mario & Luigi weer langs. Luigi vertelde dat hij Waluigi had uitgedaagd voor een kart wedstrijd, met als inzet een ster die Waluigi in zijn bezit had, en de ster van de welpen. Het moest wel een echte kart wedstrijd zijn, dus de welpen begonnen met het versieren van hun karts. Daarna werden er enkele oefenrondes gereden, waarna aan het eind van de ochtend Waluigi verscheen. In het begin leek het nog spannend te worden, maar uiteindelijk waren de snelste van de welpen bijna twee keer zo snel als Waluigi.

Voordat Mario & Luigi vertrokken, vertelde ze nog dat ze een gerucht gehoord hadden over een ster die bij het water te vinden zou moeten zijn. Zij konden deze niet vinden, maar misschien dat de welpen meer geluk zouden hebben.

's Middags hebben de welpen daarom een vlot gebouwd, waarmee ze de plaatselijke rivier opgegaan zijn. En inderdaad, daar troffen ze een ster aan!

In de avond was er nog tijd voor een spannend potje Levend Stratego en daarna marshmellows als toetje.

Ga terug naar het nieuws overzicht.